Tuesday 22 February 2011

hi rain :)

hey, its been awhile i didnt update any of my blog .
duno why , sudd have the feel to write my feelings at my blog .

ok .
ITS MY BLOG :)
i write my feelings down so that i can feel better.

好一阵子了。
好久没有这种感觉。
一种,
很心酸,
很。。。。。雨天的感觉?

不知从何时开始
我都把感觉放在心上。

不知何时开始
我都觉得很懦弱。

不知何时开始,
我都很需要依靠。

不知何时开始,
我已经不再是了。







到底,我需要的是什么?
很无奈也很无助。
我是废才

No comments:

Post a Comment